Persbericht - Antea Group substantieel gestegen in MT500 Beste Bedrijven

18 mei 2017

Heerenveen, 17 mei 2017 - Antea Group is dit jaar met maar liefst 41 plaatsen gestegen in de MT500 en staat nu op plaats 54. Deze ranglijst van de 500 beste bedrijven van Nederland wordt elk jaar uitgegeven door het blad Management Team. Voor deze lijst beoordelen meer dan 1500 managers en directeuren bedrijven uit hun eigen branche op onder meer service, prijsstelling, flexibiliteit en klantgerichtheid.

Tags:

Beste ingenieursbureau

Antea Group is hard op weg om uit te groeien tot het beste ingenieursbureau van Nederland. Rob van Dongen, CEO: “Onze droom is om in 2020 het beste ingenieursbureau van Nederland te zijn. Onze samenleving staat voor uitdagingen zoals urbanisatie, klimaatverandering en verduurzaming. Dit vraagt om ingenieurs met lef, een vooruitziende blik én doorzettingsvermogen. ‘Understanding today. Improving tomorrow’ is niet voor niets onze pay-off. En ja, de lat ligt hoog, maar deze mooie plek in de MT500 is een goede opsteker!”

Lees hier het artikel in MT500