Young Professionals voor Pampus - Provada 2017

Young Professionals voor Pampus - Provada 2017

18 april 2017

Zo’n 30 young professionals van Antea Group, Dura Vermeer, Heijmans en Ymere waren woensdag 12 april 2017 bij de kick off van de Young Professionals Battle 2017. Opdrachtgever Stichting Pampus heeft de ambitie om Pampus in 2022 duurzaam zelfvoorzienend te maken en zo’n 60.000 bezoekers per jaar te trekken. Een ambitie waar de stichting hulp bij nodig heeft. Een uitdagende ontwikkelopgave waar de young professionals in gemengde teams mee aan de slag gaan de komende periode.

Finale op de Provada: bezoekers Provada hebben invloed op de uitkomst

Op de Provada dienen de young professionals ‘handtekeningen’ en commitment te verzamelen voor hun plan bij de bezoekers van de vastgoedbeurs. De beste 3 plannen worden op de Provada gepresenteerd aan de opdrachtgever Stichting Pampus en de CEO’s van de deelnemende organisaties. De uitgewerkte ideeën beoordelen zij op: de mate van duurzame zelfvoorzieningen, financiële haalbaarheid, innovativiteit, de relatie met de monumentale status en culturele functie van Pampus en de marketingwaarde.

Ben je benieuwd wat de young professionals willen ontwikkelen op Pampus?

Kom dan dinsdag 30 mei om 16.00 uur naar het kruispunt van Dura Vermeer, Antea Group en Heijmans op de Provada. Daar zullen de beste 3 groepen hun plan pitchen. Rond 16.30 uur maakt de jury bekend welk plan gewonnen heeft.

Downloads: