Antea Group opende vorig jaar oktober als eerste ingenieurs- en adviesbureau in Nederland een Pop-up store op het drukste station van Nederland: Utrecht Centraal. Naast het feit dat dit een enorm succes was op het gebied van zichtbaarheid, arbeidscommunicatie en een fantastische interne samenwerking, mocht de pop-up store gisterenavond ook de Bonk (communicatieprijs Brabant) in de categorie 'evenementen' mee naar huis nemen!

'Origineel en vernieuwend'

De jury prees onze aanwezige collega's voor het out-of-the-box idee om een pop-up store te starten: "Zoiets kun je maar één keer doen; het was zo bijzonder dat de hele Nederlandse media er opaf kwam. Daarnaast is het een slimme manier om CV's te verzamelen en indrukwekkende PR." Luidde het commentaar. Ook de link met de stad Utrecht bleef niet onopgemerkt: "Er was een hele gave link naar Utrecht door de game, het was origineel en vernieuwend."

Communicatieprijs Brabant

Elk jaar reikt CommunicatieClub Bourgondië de communicatieprijs Brabant (Bonk) uit. Een prijs waarmee zij bureau's en professionals die in een impact hebben gehad in de wereld van de communicatie in het zonnetje zetten. Zij omschrijven het als: "Werk dat het verdient om in de spotlight gezet te worden, zodat we er met elkaar over kunnen praten, elkaar me kunnen inspireren en van elkaar kunnen leren. Leren van het beste dat je vakgenoten gemaakt hebben, leren van de feedback die je als maker krijgt van je vakgenoten. Wij allemaal: van talentvolle junior tot ervaren senior." Meer weten? Neem een kijkje op de website van Bonk.

Wij feliciteren alle collega's die mee hebben geholpen om de pop-up store tot een succes te maken!