best value managementtraining strategisch advies

Managementtraining

Best Value training en begeleiding

Ooit was Best Value een inkooptrucje vooral van belang voor de tendermanagers en projectleiders van jouw organisatie. Inmiddels worden hele portefeuilles met deze samenwerkingsvorm aanbesteed. En vraagt het marktpartijen om zich te onderscheiden op datgeen waar zij ècht goed in zijn. Gebaseerd op aantoonbare prestaties en resultaten uit het verleden.

Wat vraagt dat van je als directie op strategisch en tactisch bedrijfsniveau? Wat moeten je managers weten om jouw project en tenderteams te kunnen ondersteunen, anders dan bij een traditionele aanpak?

Onze top-management training richt zich op de directie en management van middelgrote tot grote marktpartijen en behandelt in een kleine dag:

  • De theorie van Best Value en de impact ervan op de strategische marktvisie
  • Op risicomanagement in relatie tot tender aanpak
  • Interne communicatie en management stijlen
  • Business Intelligence en het meten van prestaties
  • Winstoptimalisatie in projecten en door supply chain management

Na afloop van de training ben je beter in staat faalkosten in je organisatie aan te wijzen, rendement op projecten te vergroten en je organisatie strategisch te positioneren. 

Inhoud Managementtraining

  • Theorie en de 4 fasen van Best Value
  • Impact op strategische marktvisie en risicoprofiel
  • Winstoptimalisatie in projecten en supply chain management
  • Interne communicatie, managementstijlen
  • Rol van recruitment, HR en marketing

Na afloop van de training heb je grip op de impact van Best Value op het management van een organisatie. De training duurt 6 uur en wordt op locatie gegeven. Kosten zijn € 7.500,- per training voor maximaal 12 personen. Geschikt voor directieteam en managementteam van inschrijvers

Klik hier om meer informatie aan te vragen